[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - BV 7 apple tv
Board

BV 7 apple tv

Diskutér BeoVision & BeoSystem produkter.

BV 7 apple tv

Indlægaf Mick » tirs 2. feb 2016 22:32

Hejsa

Ville høre om der er en af jer kloge der kan hjælpe mig, jeg har et ældre BV 7, det første der kom med DTV tuner indbygget og dermed 2 HDMI stik på bagsiden, så alt burde være som det skal være for at tilslutte apple tv, men det er det ikke.
Jeg kan godt få billede og lyd frem, men der kommer ligesom en glitch eller støj i billede og lyd sådan med 10 sec mellemrum og det gider man jo ikke se eller høre på.
Jeg har også tidligere forsøgt at tilslutte PS3 som jeg har brugt som blue Ray afspiller, hvilket slet ikke kunne lade sig gøre.

Er der mon nogen der kan fortælle mig om der er noget software der skal opdateres, defekt i HDMI modulet eller bare totalt no go med apple tv på mit BV?

Fjernsynet har følgende data:
Type 9181
Item 1831808
Serie 21443214
Acc DHD

HD modul
Version 0.1.9.9
Model DVB-HD T/C mkI

Tænkte at HD modulet burde kunne håndtere det da jeg tidligere havde et BV9 med Beosystem 3 som var ældre end mit BV 7 og som godt kunne klare PS3
Mick
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: BV 7 apple tv

Indlægaf Schmedegaard » tors 19. maj 2016 13:00

Prøv at sætte opløsningen på AppleTV ned, for at se om det er dét der laver problemer.
Det kunne også være amme problem, med din PS3
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Video