[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - beovision 7 og apple tv
Board

beovision 7 og apple tv

Diskutér BeoVision & BeoSystem produkter.

beovision 7 og apple tv

Indlægaf flemming-1968 » tors 23. okt 2014 16:17

hej jeg har lidt tekniske problemer med mit apple tv det har virket upåklageligt men nu kommer der ikke noget billed frem ,jeg kan godt spille musik og intet andet nogen der har en god ide
flemming-1968
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: beovision 7 og apple tv

Indlægaf Schmedegaard » tirs 4. nov 2014 09:22

Du har vel prøvet at kontrollere kablerne?
Har du opdateret ATV for nyeligt ?
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Video