[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Beovision 10 og apple tv - hjælp til installering
Board

Beovision 10 og apple tv - hjælp til installering

Diskutér BeoVision & BeoSystem produkter.

Beovision 10 og apple tv - hjælp til installering

Indlægaf jeppeshansen » tors 23. jan 2014 09:36

Hej derude.

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har et beovision 10 og har lige købt et apple tv, nyeste danske udgave.
At navigere gennem menuerne på tvet er jo helt umuligt og jeg kan ikke finde ud af at indstallere apple tvet.. Er det bare mig eller har BogO bare verdens mest uduelige system? Eller er det bare meningen at der skal en b og o tekniker til 1500 kroner i timen for at indstallere et simpelt apple tv??

Jeg har lige nu et TDC boks i den ene hdmi, a - og prøver så at koble apple tvet til hdmi stikket der hedder b.

Jeg har en knap på min fjernbetjening der bl.a har knappen "tv" - Det må da være muligt at få apple tv ind på den??

Jeg har et par beo4 fjernbetjeninger hvis det betyder noget.

Takker mange gange.
jeppeshansen
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: Beovision 10 og apple tv - hjælp til installering

Indlægaf X_Clusive » man 3. feb 2014 23:31

Jeg vil gerne hjælpe dig, hvor bor du?
Brugeravatar
X_Clusive
BeoSound 3
BeoSound 3

Geografisk sted: Charlottenlund, Sjælland (Storkøbenhavn)

Re: Beovision 10 og apple tv - hjælp til installering

Indlægaf Schmedegaard » søn 9. mar 2014 14:27

Hvis du udelukkende bruger Digital TV, kan du slukke for den analoge tuner i BV10 som her beskrevet:
Menu - øvrige muligheder - Tuner opsætning - TV Tuner FRA - OK

Når dét så er gjort, er det knappen TV på din Beo4, der aktivere TV
DTV-kanppen er nu "ledig" og du kan vælge din HDMI indgang til DTV, så du aktivere Apple TV, på knappen DTV.
Opsætning som her beskrevet:
Menu - Tilslutninger - AV2 - (Kilde) vælg DTV - (navn) skriv hvad du vil - (HDMI)vælg B - OK

Hvis du vil bruge Beo4 til at styre AppleTV, skal du bruge din PUK-ledning og tilslutte den i een af PUK-udgangene og sættet den anden ende på fronten af dit AppleTV og under opsætningen som før under AV2, gå til IR-stik og vælg den PUK udgang du har brugt og vælg AppleTV i PUK-Kode-listen der kommer frem når du trykker OK

Jeg håber at du kan guiden, ellers skriv igen. - Det kan godt være Apple TV ikke er i din PUK-liste og så skal du have fat i en B&O forhandler for at opdatere din PUK-liste.
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Video