[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Problem med Apple tv som ikke fungere mere på Beovision10-46
Board

Problem med Apple tv som ikke fungere mere på Beovision10-46

Bang & Olufsen vejledninger til aller deres produkter

Problem med Apple tv som ikke fungere mere på Beovision10-46

Indlægaf Regg94 » man 24. nov 2014 14:30

Jeg har et BeoVision 10-46. Hvor jeg har tilsluttet mit apple-tv. Men kan ikke få den til at fungere mere. Den har tidligere virket, men kan ikke åbnes på tv'et mere.

Er der nogen som har erfaring med det? Og hvad men evt. kan gøre for at få det op at køre igen? :)
Regg94
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: Problem med Apple tv som ikke fungere mere på Beovision1

Indlægaf Schmedegaard » tors 10. sep 2015 14:19

Har du fået løst dit Apple TV problem?
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand