Board

BeoCenter AV5 på Beo5? (Config Tool)

Diskutér Beo5 & Beo6 programering inkl. hjælp med mere

BeoCenter AV5 på Beo5? (Config Tool)

Indlægaf CrazyCatman » ons 5. apr 2017 20:11

Hej,

Jeg vil til at programmere min Beo5, og BeoCenter 1 og BeoCenter 6 er at finde på listen over B&O produkter, men BeoCenter AV5 (som jeg har er ikke).

Lige nu virker fjernbetjeningen egentligt fint nok til at kunne tænde og slukke fjernsynet, skifte kanal mellem de pt. fire kanaler jeg har indstillet, og CD-afspilleren starter også fint op når jeg vælger CD i menuen - men eftersom at jeg gerne ville lægge nogle logoer in (Amiga-logo til min Amiga-kanal, Commodore-logo til min Commodore-kanal, Atari på Atari-kanalen - you get the picture), skal jeg jo alligevel nok ind og programmere den. Jeg har den nyeste version af Config Toolet, men den understøtter ikke officielt AV5 ser det ud til.

Og jeg er lidt nervøs for at lave om i ændringerne (lægge logoer ind) før end at jeg er sikker på at kunne programmere fjernbetjeningen forfra hvis jeg skulle få brug for det.

Vedsiden af min AV5 står så mit MX7000 som bliver bl.a. brugt til min Atari STE via SCART, og jeg ville godt have dem til at kunne fungere separat med samme fjernbetjening; lige nu er det jo sådan at jeg skal have den "in-aktive" skrærm slukket (ikke-standby) for ikke at tænde den når jeg tænder den "aktive" skærm via Beo4, derfor håbede jeg at kunne finde AV5 på listen, og så have AV5 som skærm på Område 1 og MX8000 på Område 2 på Beo5 uden at de ville forstyrre hinanden ved brug.

Er der nogle der ved hvordan jeg får understøttet AV5 som en B&O enhed på min fjernbetjening?

Og en lille sidebemærkning; med den sølvfarvede AV5 ser det faktisk rigtig godt ud - både med den oprindelige Beo4 - men også med "min lille ny" når deres fine metalfarver matcher hinanden...
Retro-gamer med en kærlighed for B&O.
Commodore VIC-20, C64, Amiga 500, Amiga 2000
Atari 2600, 800XL, STE 1040
Sinclair ZX81, Sinclair Spectrum,
BBC Micro
SEGA Mega Drive
... Forbundet til bl.a. BeoCenter AV5 (dog uden CD-i) og BeoVision MX7000.
CrazyCatman
BeoSound 2
BeoSound 2

Geografisk sted: Ama'r

Tilbage til Beo5, Beo6