[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - B&O smart TV
Board

B&O smart TV

Hvad kunne du tænke dig at Bang & Olufsen ville komme med af fremtidig produkter...

B&O smart TV

Indlægaf Møller » søn 20. feb 2011 16:37

Hej

Er der nogen som har hørt rygter om hvad der sker med Smart tv inden for B&O ?

B&O og Intel har lige introduceret deres samarbejde på CES 2011 og det lyder rigtig spænende.

Jeg er tæt på at beslutte mig for BV 10-46, men er også lidt nervøs for at komme i klemme, da jeg ønsker at kunne leje
film på nettet m.v.

Det jeg kunne ønske mig at B&O kom med en harddiscoptager med bluray, internet m.v :D

mvh
Møller
Møller
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: B&O smart TV

Indlægaf Schmedegaard » tirs 22. feb 2011 09:26

Det kommer måske nok i deres næste serie af TV, men det ser ikke ud til at der kommer nogen nye TV fra Struer, lige pt. :)
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Fremtids Produkter