[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Dansk produkt på Engelsk ?
Board

Dansk produkt på Engelsk ?

Ny annonceret produkter, prislister osv.

Dansk produkt på Engelsk ?

Indlægaf Schmedegaard » tors 6. dec 2012 09:38

Kan det virkeligt være rigtigt, at intet fra vores kære Struer virksomhed, bliver leveret på dansk mere??
Jeg forstår godt at danmark er en lille del, og at resten af markedet sikkert er engelsk-sproget, men en hjemmeside udelukkende på engelsk og at man ikke engang kan finde en manual på hjemmesiden på dansk ???

Jeg er uforstående :(
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til BeoTalk