[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Undersøgelse til nyt projekt
Board

Undersøgelse til nyt projekt

Diskutér Bang-Olufsen kompatibel produkter.

Undersøgelse til nyt projekt

Indlægaf Schmedegaard » tirs 11. mar 2014 15:17

Ikke så B&O relateret, men jeg er flittig bruger af BeoForum og er i mit job som produkt chef for Danske TP Tube - i gang med et nyt projekt.
En high-end Soundbar/Stereo højttaler med mulighed for trådløs streaming (lige som alle de andre på markedet, men med meget bedre lyd). - følg projektet her
Og i den sammenhæng, er jeg nysgerrig på, hvad folk bruger som forbindelse når de lytter til musik. Idag bruger flere og flere jo Smartphones, tablets og computere.
Jeg har derfor startet en undersøgelse på div sociale medier bla facebook, for at finde ud af hvad der er mest brugt. Spørgsmålet er jo om vi skal vi tage et par enkelte, eller bruge dem alle i vores projekt? - deltag gerne i undersøgelsen her -

På forhånd tak

Kenneth
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til BeoKompatibel