[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Beolink NL - ML
Board

Beolink NL - ML

Diskutér BeoLiving, BeoLink, LC1-2 & Beo produkter.

Beolink NL - ML

Indlægaf Schmedegaard » tors 10. sep 2015 14:13

Hej Alle
Jeg overvejer at købe et BV Avant 55 - men vil gerne beholde nogle af mine ældre B&O produkter.
Er der nogen der har nogen erfaring med at kombinere det nye Beolink NL, med det gamle Masterlink ML?

Skal man have en Beolink converter NL/ML til alle gamle produkter, eller kan én converter bruges til at kombinere de 2 systemer?

På forhånd tak

Kenneth
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Home Integration