[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Link i et ekstra rum
Board

Link i et ekstra rum

Diskutér BeoLiving, BeoLink, LC1-2 & Beo produkter.

Link i et ekstra rum

Indlægaf DennisMH » man 9. feb 2015 19:42

Jeg har et Beosystem 3500 (radio og cd), der via en converter laver powerlink om til masterlink så jeg kan afspille på min Beolink 2000 i køkkenet. Nu kunne jeg godt tænke mig også at kunne afspille i et ekstra rum, men min converter er jo brugt en gang så hvordan kan jeg tilkoble et ekstra link rum. Converteren er den lille sorte boks hvor der er to powerlink stik og netstik i den ene side og masterlink i den anden.
Nogen der kan hjælpe med gode forslag.
mvh
Dennis
DennisMH
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: Link i et ekstra rum

Indlægaf Schmedegaard » tors 10. sep 2015 14:17

Kan du ikke splitte ML kablet i 2 - til henholdsvis BL2000 i køkkenet og dit "nye" B&O produkt i linkrum #2 ?
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Home Integration