[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - Beolink og beolab 4
Board

Beolink og beolab 4

Diskutér BeoLiving, BeoLink, LC1-2 & Beo produkter.

Beolink og beolab 4

Indlægaf BMI » man 14. dec 2015 21:24

Hej
Er ny her på siden.
Har investeret i lidt B&O. :D
I den forbindelse er jeg int. I at sætte enten en beolab 3500 i køkkenet eller et sæt beolab 4 som jeg har til at stå.
Hvilket udstyr skal jeg bruge til dette?
Det ser ud til at der er forskellige beolink active afhængigt af hvad for noget udstyr man har.
Jeg har et Beosound 4 jeg vil bruge det sammen med.
Hvad skal jeg bruge til dette?
På forhånd tak for svar.
Vh BMI
BMI
BeoSound 2
BeoSound 2

Re: Beolink og beolab 4

Indlægaf Schmedegaard » ons 18. jan 2017 10:10

Det nemmeste er at bruge din Beolab 3500 - det er en dedikeret link-højttaler og du skal bare forbinde den til dit Beosound 4, med et masterlink kabel og tilslutte strøm. (lidt opsætninger kræves, men intet problem)
Så kan du høre alle dine kilder fra dit Beosound 4, i dit køkken!

Råb højt, hvis du skal bruge yderligere hjælp;-)
Mit Bang & Olufsen Setup
Brugeravatar
Schmedegaard
BeoCenter 2
BeoCenter 2

Geografisk sted: Vallensbæk Strand

Tilbage til Home Integration