[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
BeoForum.dk • Vis emne - BeoMedia og Apple Magic Trackpad
Board

BeoMedia og Apple Magic Trackpad

Diskutér BeoPort, BeoMedia & BeoPlayer produkter.

BeoMedia og Apple Magic Trackpad

Indlægaf n.laursen » lør 22. jan 2011 21:12

Jeg har lige bestilt et Apple Magic Trackpad til min BeoMedia 1 - så er der stil over pegeværktøjet til BeoMedia (sammen med mit Apple Wireless keyboard) - jeg glæder mig til at prøve det - er der andre her der har erfaringer med den kombination? :)
Beovision 10-40 DVB-T2/C/S2, MX5500, BeoSat, MX4000, BeoMedia 1, BeoCord VX7000, BeoSound Ouveture, BeoGram 3500, BeoLab 11, BeoLab 8000, BeoLab 3500, BeoVox CX30, BeoLink 1000, Beo4, Beo5, BeoSound 2, BeoCom 6000, BeoCom 1401, BeoTalk 1100, Beolit 606
Brugeravatar
n.laursen
BeoSound 1
BeoSound 1

Geografisk sted: Århus

Re: BeoMedia og Apple Magic Trackpad

Indlægaf Martin RK » man 24. jan 2011 11:48

Lyder spændende.
Jeg bruger ikke webben meget på min beomedia. Jeg synes at den er meget lang tid om at hente internet siderne ind, og mange gange så fryser billedet i længere tid. Desuden er det også et problem at exploreren er en gammel version, som det ikke er lykkes mig at opdatere.
Jeg har dog overvejet at købe et Logitech Dinovo Mini - bluetooth tastatur, som jeg har set i en anden sammenhæng - det så ret fikst ud.

Har du opdateret exploreren på din Beomedia?

Bruger du "Web" menuen, eller går du via "service" og bruger den som en alm. pc?

vh

Martin
Martin RK
BeoSound 3
BeoSound 3

Tilbage til Digitale medier